FIFA World Para Arttırma Taktikleri ve İpuçları

Merhaba arkadaşlar. Size FIFA World'de nasıl kolay para arttırılır, iyi bir kadro nasıl oluştulur gibi konulardan bahsedeceğim.


+ FIFA World nedir?
- EA Sports'un normal FIFA oyunlarındaki FUT (FIFA Ultimate Team) modunun başrolünü oynadığı ücretsiz oyunudur.


Öncelikle yeni başladığınızı varsayarak anlatıyorum. Oyuna ilk girdiğinizde tek oyunculu sezonlarda maç yaparak oyuna kendinizi alıştırın. Çünkü normal FIFA'ya göre oynanış biraz farklı. Çok benzerlik gösterse de FIFA World kontrol ve oynanış açısından daha basit. Oyunu gamepad ile oynamanızı tavsiye ederim. Oyundan kontroller şu an için değiştirilemiyor. Ama kayıt dosyalarından bu değiştirmeniz mümkün. O konu hakkında başka bir yazıda açıklama yapacağım.

Oyuna iyice alıştıktan sonra çevrimiçi maçlara girin. Yalnız kadronuzu iyi oluşturmanız gerekiyor. Peki nasıl iyi kadro oluşturacaksınız? Öncelikle kendinize bir ülke seçin. Ben mesela Brezilya'yı seçtim. Peki seçtiğimiz ülke ne işe yarayacak? FUT'ta oyuncular arası uyum önemli bir kriterdir. Oyuncuların aynı ülkeden olmasının yanında, aynı takımda ya da ligde oynaması da oyuncular arası uyumu arttırıyor. O yüzden bir ülke seçip sadece o ülkeden oyuncuları transfer edin. FUT'ta iki şekilde oyuncu alabiliyorsunuz.
 1) Oyunu oynayan diğer kişilerin transfer pazarına koyduğu oyuncuları almak.
2) Hazır oyuncu paketleri satın almak.
Bronz veya gümüş oyuncularla uğraşmadan altın oyuncuları almaya çalışın. Transfer pazarında arama yaparken seviyede "altın", uyrukta seçtiğiniz ülke ve son olarak sağ taraftaki "hemen al" fiyatını seçin. Hemen al fiyatına 800-900 jeton koyarak iyi seviyedeki oyuncuları ucuza alabilirsiniz. 

Para kazanma yollarından birisi, ucuza aldığınız oyuncuları tekrar transfer listesine koymaktır. Örneğin 500 jetona aldığınız altın seviyedeki bir oyuncuyu 600 veya 700 jeton başlangıç fiyatından koyarsanız bu şekilde paranızı attırabilirsiniz. Bunun yanında koyduğunuz fiyatın 100-200 üstünü de hemen al fiyatı olarak belirleyin. Süreyi de en az 2 saat yapın. Bronz ve gümüş oyunculardan kullanmadıklarınızı direkt satın. Çünkü onları transfer pazarında satmanız çok zor. 

Son olarak şunu söyleyeyim. Mesela ben tamamı Brezilyalı oyunculardan kurulu bir kadro oluşturduktan sonra bunun yanına bir de İspanyol oyunculardan oluşan bir kadro kurdum. Bu şekilde Brezilya kadrom yorulunca İspanyol kadrom ile yer değiştiriyorum. Böylece rotasyon yapıp oyuncularımın yorulmalarını engelliyorum.

Takım adım "buraksenkus". Arkadaş olarak ekleyebilirsiniz. İyi oyunlar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FL Studio'da Ses Kaydı Yapma (Detaylı Anlatım)

Steam Oyun Taşıma

Terraria: İstediğiniz Eşyayı Hemen Bulun (Sandık Eşyaları)