Steam Oyun Taşıma

   Merhaba arkadaşlar. Size Steam'de yüklü olan ama başka bir diske taşımak istediğiniz oyunlarınızı nasıl taşıyacağınızı anlatacağım. Bu işlemi direkt kopyala-yapıştır ile yapacağız ama biraz daha değişik olacak. Çünkü sadece kopyala-yapıştır yaptığımızda oyun taşınır ancak Steam'de hala eski dizininde gözükür.

NOT: Bu işlemi yaptıktan sonra oyununuzun kayıt dosyaları çalışmazsa sorumluluk size ait. Birden fazla oyunda bunu uyguladım ve herhangi bir sorun olmadı. 

   Ben bu örnekte E: sürücüsünde yüklü olan WRC Powerslide oyununu C: sürücüsüne taşıyacağım. 



 Gördüğünüz gibi oyun E: sürücüsünde.



Önce oyunun yüklü olduğu dizine gidiyoruz.



Oyun klasörünü kesip bu dizin dışındaki herhangi bir yere taşıyorsunuz. Ben masaüstüne taşıdım.




Sonrasında Steam'e girip oyuna sağ tıklayıp "Diskteki dosyaları sil" seçeneğine tıklıyoruz.



Daha sonra masaüstüne taşıdığımız klasörü, C:/Program Dosyaları (x86)/Steam/steamapps/common klasörünün içine yapıştırıyoruz. 



Bu işlemi de yaptıktan sonra tekrar Steam'e girip oyunu seçip yüklüyoruz.



Burada önemli olan kısım oyunu yükleyeceğimiz yeri seçerken oyunu taşıdığımız sürücüyü seçmemiz. Ben oyunu C:'ye taşıdığım için C: sürücüsünü seçtim.



Bunu da yaptıktan sonra Steam dosyaları tarıyor.



Bundan sonra oyun indirme kısmına geçilecek. Ancak zaten oyun dosyalarımız bilgisayarımızda bulunduğu için herhangi bir indirme gerçekleşmeden indirme işlemi tamamlanacak.



Ve işlem tamamlandı. Oyun artık C: sürücümüzde.

Yorumlar

  1. adamsın be helal olsun arıyorudm

    YanıtlaSil
  2. çok işime yaradı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Burak kardeş merhaba bir şey soracaktım sana kayıt yaparken sıssss şeklinde ses geliyor arkadan gürültü tutmayı kapatınca düzeliyor fakat o zamanda sesimi orjinal olarak kaydetmiyor sanki efektliymiş gibi kaydediyor bu sorunu nasıl çözebilirim?

    2.sorum da kayıt bitiyor kaydediyorum mp3 olarak dinlerken kulaklıkta sesim sol taraftan müzik sağ taraftan çalıyor nasıl düzeltcem bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası programda çok profesyonel değilim ama yardımcı olmaya çalışayım. Sısss sesi mikrofon ile alakalı diye tahmin ediyorum. Mutlaka ayarları vardır ama pek bilgim yok. İkinci olarak sağ-sol ayarını panning veya pan adı altındaki ayarlardan yapabilirsin. Google'da "panning FL Studio" diye aratırsan bulabilirsin diye düşünüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FL Studio'da Ses Kaydı Yapma (Detaylı Anlatım)

Terraria: İstediğiniz Eşyayı Hemen Bulun (Sandık Eşyaları)