WARNING! Your Flash Player may be out of date... Sorunu ve Çözümü

Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık iki aydır bu sorunla başa çıkmaya çalışıyordum. Google veya Facebook'a (Facebook'ta bazen oluyordu) girmeye çalışırken karşıma aşağıdaki hata çıkıyordu sürekli.


Ardından tamama bastığımda beni sahte bir Flash Player güncelleme sayfasına yönlendiriyordu.


Belki bir, belki iki ay aşağıdaki tüm işlemleri yaptığım halde çözemedim.
*AVG ve ESET Nod32 ile tarattım.
*Çeşitli casus yazılım temizleme programlarını denedim.
*Chrome ve Firefox'taki tüm eklentileri kaldırdım.
*Son çare format attım, o bile işe yaramadı.
Tam umudumu kaybettim demişken bir forum sitesinde gördüğüm çözümü uyguladım ve sorunu çözdüm. Ve bu sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olmak için buraya yazmaya karar verdim. Çözüm DNS'yi değiştirmek kadar basitmiş. Normalde Google DNS'yi (8.8.8.8 - 8.8.4.4) kullanıyordum, fakat ne olduysa DNS adresim değişmiş. DNS'yi tekrar 8.8.8.8 - 8.8.4.4 yapınca sorun ortadan kalktı. Denemenizde fayda var. Çözümünüz %90 bu olacak :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FL Studio'da Ses Kaydı Yapma (Detaylı Anlatım)

Steam Oyun Taşıma

Terraria: İstediğiniz Eşyayı Hemen Bulun (Sandık Eşyaları)