İnceleme: SCR Screen Recorder

   Merhaba arkadaşlar. Bugün size Android için ekran video kaydı almaya yarayan bir program tanıtacağım. Öncelikle bu tür kayıt programlarını kullanabilmeniz için telefonunuzun rootlu olması gerekiyor. Root atma hakkında internetten çeşitli sitelerden bilgi alabilirsiniz. Root atmanın, garantili bir telefonun garantisini yok edeceğini unutmayın. Bu tür programları kullanabilmeniz için rootlu bir telefona ihtiyacınız olduğunu söyledik. Google Play'de rootsuz kayıt uygulaması adı altında birçok uygulama var ancak ben şu ana kadar rootsuz dediği halde çalışan bir uygulama görmedim. (Kayıt programları için söylüyorum) Eğer root gerekmiyor diyorlarsa ya yalandır, ya da kapsamlı bir uygulama değildir.
   Programa gelirsek kullanımı çok basit. Tek tuşla kayıta başlayıp, ekran kilit tuşuna basmanızla (ayarlamanız gerekiyor) kayıtı bitirebiliceğiniz bir uygulama. Onun dışında video çözünürlüğü vb. ayarlamaları yapabiliyorsunuz. Kendi telefonumda (GM Discovery) çok sayıda 720p video kaydettim. Denemedim ama 1920x1080 çözünürlüklü bir telefonunuz varsa 1080p kayıt yapabilirsiniz diye düşünüyorum. Bunların dışında kayıt sırasında telefonun mikrofonu yardımıyla kendi sesinizi de videoya dahil edebiliyorsunuz.
   Uygulama Free ve Pro olmak üzere Google Play'de mevcut. Pro versiyonu şu an itibariyle 11,26 TL'ye satın alınabiliyor. Free zaten tahmin ettiğiniz gibi ücretsiz. Free versiyonda en fazla 3 dakikalık videolar kaydedebiliyorsunuz. Aşağıdaki linklerden uygulamaya ulaşabilirsiniz.






















Ücretsiz versiyon:


Pro versiyon:


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FL Studio'da Ses Kaydı Yapma (Detaylı Anlatım)

Steam Oyun Taşıma

Terraria: İstediğiniz Eşyayı Hemen Bulun (Sandık Eşyaları)